W ramach współpracy z firmą Colgate zaprogramowaliśmy aplikacje na ekrany dotykowe, które były wsparciem promocyjnym na Targach Stomatologicznych. Na stoisku odwiedzający mogli zarejestrować swoje dane, a w zamian otrzymywali identyfikator z indywidualnym kodem kreskowym. Następnie na poszczególnych stanowiskach, wykonywali zadania i zbierali punkty, które były przypisywane do ich kodu.
Na koniec zabawy, skanowali swój identyfikator w aplikacji, a na ekranie wyświetlała się informacja o zdobytych punktach oraz zaliczonych stanowiskach. Użytkownik mógł odebrać nagrodę, grać dalej lub zrobić sobie zdjęcie, w specjalnej ramce Colgate i wysłać je na swój e-mail. Dzięki aplikacjom firma w sposób zautomatyzowany gromadziła nowe leady, na których mogła prowadzić dalsze działania marketingowe.
Wprowadzenie elementu zabawy podczas targów branżowych, wzbudzało duże zainteresowanie wśród odwiedzających i pozytywnie wpływało na wizerunek firmy. Zgromadzone dane osobowe, dostępne były dla osób uprawnionych, bezpośrednio przez dedykowany aplikacji system CMS. Firma mogła je wyfiltrować oraz wyeksportować w różnych, dogodnych formatach.
Data:
sierpień 2017
Kategoria:
Aplikacje, Multimedia,
Klient:
Colgate
Najważniejsze funkcje:
Aplikacje dotykowe
Serwer Digital Signage
Dedykowany serwer CMS
Skanery kodów kreskowych
System Digital Signage
Szkolenie użytkowników
Fotobudka
Projektowanie UX/UI
Gry dotykowe