System zarządzania ekspozycją

Zarządzaj ekspozycją tak jak lubisz. Wszystkie niezbędne funkcje w jednym narzędziu, dzięki któremu będziesz mógł łatwo rozwijać i kontrolować swoją wystawę.

Przejdź icon

Przewodnik w Twoim telefonie

Wybierz szybkie we wdrożeniu rozwiązanie, pozwalające na łatwą rozbudowę i aktualizację treści

Gamifikacja obiektu

Stwórz z nami immersyjne doświadczenie dla gości Twojego obiektu, które pozwoli im przenieść się do świata gry, dzięki któremu odkryją oni ten obiekt na nowo.

Wirtualne szkolenia

Wybierz naszą platformę szkoleniową, która pozwoli Ci na szybkie i efektywne szkolenie Twoich pracowników.

Twoja wirtualna firma

Postaw na pełną informatyzację swojej firmy i zbuduj z nami nowoczesne narzędzie, które podniesie komfort pracy Tobie i Twoim pracownikom.

Rozwijaj firmę z AI

Zaangażuj sztuczną inteligencję do rozwoju własnej firmy. Przekonaj się jak wiele pracy mogą wykonać za Ciebie opracowane przez nas narzędzia.

Ożyw swój budynek

Wykorzystaj efektowną projekcję 3D do nadania swojemu budynkowi spektakularnego wyglądu. Powierz nam opracowanie spektaklu, który przyciągnie tłumy.

Interaktywna przygoda

Stwórz z nami interaktywną sieć autonomicznych pomieszczeń Escape Room, które zabiorą Twoich klientów w niezapomnianą przygodę, pełną immersyjnych doświadczeń.

Fabryka Wody – Skarb Gryfitów

Odtwórz wideo Poznaj projekt Galeria

  • Aplikacje i wystawy interaktywne
  • Gry

Interaktywna gra terenowa

Dla szczecińskiego aquaparku Fabryka Wody zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy terenową grę interaktywną, dostępną dla wszystkich użytkowników kompleksu basenowego. Celem gry jest zapewnienie grywalizacji obiektu oraz dodanie jego gościom wartości dodanej, umożliwiającej przeżycie niezapomnianej przygody.

Gra została stworzona w idei rozproszonej – jest rozgrywana w ramach sieci współpracujących ze sobą 18 ekranów dotykowych, na których gracz poznaje kolejne elementy fabuły, rozwiązuje zagadki czy rozgrywa multimedialne gry stworzone w silniku 3D. Dodatkowo gracz wysyłany jest do interaktywnych głośników i czytników, w których otrzymuje kolejne polecenia i wskazówki.

Fabułę gry osadziliśmy w klimacie poszukiwaczy skarbów, a dzięki współpracy z licznymi ekspertami merytorycznymi, udało nam się zawrzeć w niej wiele odwołań do szczecińskiej historii. Rozgrywka została podzielona na 3 następujące po sobie epizody, które połączone są tzw. Łańcuchami, czyli odpowiednimi kombinacjami poleceń i paneli interpretacji. Ponad 3000 różnego typu łańcuchów pozwoliło nam zagwarantować ponad 1 tryliard różnych możliwości przejścia gry, co sprawia że żaden z graczy grający w nią kolejny raz, nie przejdzie jej nigdy w taki sam sposób.

Na potrzeby rozgrywki zaprojektowaliśmy szereg elementów pasywnych, tj. grafiki i obiekty czy urządzenia analogowe, które zostały umieszczone w różnych częściach obiektu, a informacje na nich zawarte zawierają odpowiedzi dla poleceń wydawanych graczom.

W ramach gry uczestnicy będą mogli także korzystać z elementów aktywnych, tj. transpondery służące do odbijania obecności gracza w danym miejscu, interaktywne wyświetlacze, sterowanie atrakcjami wodnymi, światłami UV czy podświetlaniem niecki basenowej.

Cała gra została zintegrowana z zainstalowanym w budynku systemem sprzedaży, dzięki czemu uczestnicy gry są identyfikowani i mogą zdobywać atrakcyjne nagrody, które następnie mogą zrealizować w kasach obiektu.